Sparad i Livet på Sjövik

Väntar på besked


Hej hej! En trevlig kvinna ringde hem till mej från Heby kommun. Kvinnan ville prata med min mamma. Hon ska kolla upp hur det går för Sjövik, och när jag får svar. 🙂

Äntligen är det nån därifrån som är drivande, och är positiv att jag har sökt till skolan. Ofta får man handskas med kommunen. Nu är man glad! 😀 Mera kommer jag inte ihåg vad mamma sa, vad kvinnan sa till henne. 🙂 Får veta mera senare..

Jag har sökt till Sjöviks folkhögskola på programmet L-blocket, om ni undrar. Så under maj och juni får jag veta svar. Utbildningen börjar slutet av augusti. Ha de så fint!

kram från Ellen

Annonser

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

2 reaktioner till “Väntar på besked

  1. sv: Ja, hon är bra 🙂 inspirerande.
    Jesus är awesome!
    Hur jag vet att sista tiderna är nära. Man kan ju se att bibliska profetior slår in. Rykten om krig, fler jordbävningar än förut, kärleken kallnar hos dem flesta, dem högsta ledarna pratar om att skaffa en fred och en världs religion och en världs ordning. Ekonomisk kris är på väg. Homosexualitet har blivit mycket mer acceptabelt och även inom dem kristna och pastorer är homosexuella och tycker det är bra. Virus slår ut. Fåglar och djur dör bara så där. Nyligen var det många bin som dog och det är ju inte bra för naturen och oss för då får vi inte lika mycket mat. Allt av detta händer ju inte i Sverige, men i världen ja. Vatten blir blodrött. Människor ser visioner och drömmar, söner och döttrar profeterar. Man ser ju massa små ungar på youtube som pratar om Jesus och berättar vad dem sett och ibland vet dem inte ens själva när dem sagt något profetiskt. Vi har ju även många profetiska drömmar här i Sverige, som handlar om sista tiderna eller om att Sverige måste omvända sig.
    Sista tiden frågan var även en av orsakerna till varför jag började läsa bibeln. Bibeln gav så många svar. Bästa boken ever! och om fler människor börjar se att något börjar förändras i världen är det inte konstigt att dem tar upp bibeln, just för att det är Guds bok och han vill att alla kommer till omvändelse. Därför dröjer han 🙂

    Du kommer säkert in där!
    Kram

    1. Amen! ♡ Mera kan jag inte säga. De sista tiden är både spännande och läskigt på samma gång! :/ Kan vi länka lite video som är kristet om sista tiden på YouTube, som du kanske har sätt. 🙂 Eller andra kristna sidor..

      Jag kanske har frågat det här förut : Tycker du att jag förmedlar om Jesus via mina sidor. Utanför skärmen så berättar jag om Jesus och så. Genom mina serier vill jag folk ska veta mera om Jesus, Bibeln och livet med Jesus. I varje nummer har jag Bibelord som passar till berättelsen. 🙂 GT till NT. Osv… Bibliska äventyr från Bibeln.

      Det hoppas jag med. Med Jesus vid min sida kommer det gå bra.

Söta ord från dej!

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s