Min lilla vardag

Valborg 2014


Hej!  Hoppas att ni har haft en fin valborg!  🙂 Jag har haft det. Igår kväll var det God middag, Fikamys, umgänge hade vi igår.
wpid-20140430_152117.jpgPå förmiddagen åt vi tårta, som mina syskon hade gjort.

wpid-20140430_185850.jpgFredrik och Elisabeth G, Monika A och morbror Simon kom igår hem till mej. Vi hade en trevlig valborg med släkt och vänner,  trots det tråkiga vädret. wpid-20140430_191322.jpgPappa och minstingen kollade på majbrasan en snabbis. Det var Blöt-snö.  Jag ritade mycket igår kväll,  nya teckningar. Vännerna till familjen och morbror åkte hem sen. Jag gick och la mej vid halv 1. Men somnade sent. wpid-20140501_104624.jpgIdag ser man att det är lite snö ute, men det smälter. 🙂 Skönt! Idag ska jag bara ta det lugnt!Trevligt första maj!

Kram från Ellen ♡

Posted from WordPress for Android

2 thoughts on “Valborg 2014

Söta ord från dej!

