Nu söker jag in till Sjövik ♡


Hejsan! Jag är så otroligt glad. 😀
☆Nu söker jag in till Sjöviks folkhögskola på programmet L-blocket ♡ Jag är så glad. Mina goa föräldrar hjälpte med ansökan till skolan. Tack tack! Nu är det bara att vänta.

☆Utbildningen på L-blocket börjar den 24 augusti. Jag tror att jag kommer till skolan och förbereder inför måndagen den 25 augusti.
PhotoGrid_1397483117059☆Det ska bli så kul att träffa nya människor, skolkamrater, lärare och mycket annat. Elever från L-blocket och steget träffade jag, när jag var på prova-på-dagar i mars i Sjövik.

☆Mina kompisar Sandra och Joel ska söka till Sjöviks folkhögskola. 🙂 Vad kul det kommer och bli! Vi tre hänger ihop och kompisen Robert. Vi blir som ett mega bra klan! Lära känna nya människor. Yey! Ha det så fint!
Kram från Ellen

Postat med WordPress för Android

Söta ord från dej!

