Livet på Sjövik

Bönesvar!


Hejsan!  Äntligen så har jag bestämt mej!  Det blir programmet L-blocket på sjöviks folkhögskola i 2 år. För mer information,  kolla här  http://www.sjovik.eu/utbildning/funktionsnedsattning/l-blocket/
image
Nästa vecka så ska jag söka in. Nu i helgen skriva om information och skanna betyget från Bolandgymnasiet Sylvenius. Mina föräldrar hjälper mej.
image
Jag messde till några och berättade. Fick mycket uppmuntran. 😀 Här några av dem.

Tack Jesus för du hjälpte mej och hörde mitt bön om ”hjälp att söka in på sjövik ” Nu fick man bönesvar att jag kommer att söka. Efter jag har sökt så väntar man på svara om man kommer in. Hoppas på det. 🙂 ♡ Ha de fint ♥ 
Kram från Ellen

Postat med WordPress för Android

2 thoughts on “Bönesvar!

Söta ord från dej!

