Jesus är bäst ♡ ♥


Hej! Hoppas att ni har det bra.
Jesus är mest coolaste person som finns. Bästa vän,  bror, frälsaren och mycket mer. Han helt klart bästa som finns.
Jesus har hjälpt mej många gånger i mitt liv. Och de kommer han forsätta att göra. Han har tröstat mej när jag var ledsen, gett mej styrka när jag var svag.

Jesus, jag älskar dej högt ♡♥

Redan som liten tog jag emot dej. Några år senare döpte jag mej. Jag har alltid varit din följare i hela mitt liv. Mitt liv med Jesus tog i allvar när jag började i högstadiet och  till nu. 🙂 Som liten berättade jag om Jesus.

image

Jag har alltid stått på mej, även om några försöker få mej att lämna Jesus. Men jag vägrade att göra det. Jesus finns i mitt hjärta och jag vill inte lämna honom. Han betyder så otroligt mycket för mej.

Jag är glad att han har varit med mej, när man hade tufft. Han hjälper mej ur de jobbiga.  🙂 Jag är så otroligt glad att han är min vän och att han älskar mej högt.

Så kom ihåg mina vänner!  Stå på eran tro på Jesus.  Livet med Jesus är ett äventyr. Han hjälper oss när det blir tufft. Han älskar dej högt.

Kram från Ellen

Postat med WordPress för Android

One thought on “Jesus är bäst ♡ ♥

  1. Ja, jag förstod din uppmuntran 🙂 Ska verkligen försöka blicka framåt också. Vet att jag tänker för mycket på det som hänt.

    Så bra inlägg!

Söta ord från dej!

