Sparad i Livet på Sjövik

Smälter allt


Hejsan! Smälter allt de som har hänt under 4 dagar, på Sjövik för mej. 🙂 Är helt trött efter igår.Jag kommer och vara det under helgen. Jämförar fördelar och nackdelar, vad som är bäst för mej, om skolan. Det ska jag och mina föräldrar göra snart.

IMG_20140305_190756Här är jag och en av mina bästa kompisar Robban. Vi har känt varandra sen hösten 2008, på Bolandgymnasiet. Nu går han på programmet Steget i Sjövik. 🙂 Han tyckte att det var kul att jag var där på praktik på Sjövik.

Ännu en gång, måste jag tacka er för ni har bett för mej och har tänkt på mej, när jag var på Sjövik kram på er! Ha de så fint alla!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

Söta ord från dej!

