Frågestunden är avslutad


Hejsan! 🙂 Nu är frågestunden är avslutad, av min serietidning Bibelgänget.

Elin : När blev du intresserad att göra en egen serie tidning? 🙂

Bibelgangetlivetmedjesuspaettenkeltsatt.pngSvar : Jag tror att jag blev intresserad, när jag börja läsa Bamse serier eller kall e anka serier. Jag vill uttrycka känslor genom mina serier.  Tex min tro och så. ^_^  Jag fick bara en fråga, men bättre en ingenting. 🙂 Här är min serietidnings blogg http://bibelgganget.blogspot.se/ Ha de toppen! 

kram från Ellen

7 thoughts on “Frågestunden är avslutad

Söta ord från dej!

