Vad tycker ni?


Hejsan! Vad tycker du/ni om mina inlägg från mitt vanliga blogg  https://finlandsgullet.wordpress.com/  och från mitt egna serietidning på webben http://bibelgangget.blogspot.se/ ?

wpid-Screenshot_2014-01-02-00-12-03.pngFör jag uppdaterar på min vanliga blogg här och min serieblogg.  Lite nyfiken vad andra tycker. ^_^  Har ni lite förslag, så är det bara hojta till. 😀 Ha det så fint! 

kram från Ellen

5 Replies to “Vad tycker ni?”

  1. Jag gillar båda bloggarna 🙂 alltid upplyftande stämning. Fortsätt med din serie 🙂
    Har tänkt länka dig, men har bara glömt bort det. Lovar att länka dig i veckan.
    Kram

Söta ord från dej!

