Sparad i Bloggen-Finlandsgullet

Frågestund


Hejsan hopp alla söta! Nu tänker jag ha en frågestund. Men just om min egna serietidning 🙂  Ni har säkert mycket frågor om min serietidning på webben.

Mirjam och EsterHär är systrarna Mirjam och Ester, från http://bibelgangget.blogspot.se/ :3

Lite tips vad ni kan fråga om.

Vilka är Bibelgänget? Vad heter dem?  Deras personlighet? Vilka är katterna och kaninen? 

Hur länge har du tecknat? Beskriv om din serietidning? osv osv.  ^_^ Det är bara fråga på.

Om du gilla min blogg? Följ mej på Bloglovin  Eller så kan du följa min egna serietidning också. Men har tyvärr ingen Bloglovin där.  Men klicka in på min serieblogg   http://bibelgangget.blogspot.se/  och vid högerspalten så står det  Bloggintresserade. Där kan ni följa min serietidning

Hoppas att ni kan ställa skojiga frågor. Fråga på ni,, så svarar jag så gott jag kan.. OBS : inga kränkande frågor och kommentarer, som gör en ledsen.  19:e februari  kl 19.00 eller 20.00 avslutas frågestunden. Då kommer inlägget upp. Ha de så fint!

kram från Ellen  

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

En reaktion till “Frågestund

Söta ord från dej!

