Livet på Sjövik

Mot Sjövik


Halloj! Idag är man på väg till Sjöviks folkhögskola, på studiebesök med mina föräldrar. Jag är så nervös. Men så taggad inför dagen.  Kl 10. ska vi vara där.

wpid-PhotoGrid_1390878894549.jpgJag ska kolla hur programmet Steget är. Det är där som jag ska söka till. Jag har många funderingar kring utbildningen, boendet, internat och hur man tar sig dit och hem. Osv. 🙂 Jag får veta när jag ska testa på 3 dagar och hur man söker dit, när jag kommer till Sjövik. Jag känner mej så pirrig! Önska mej lycka till! 

kram från Ellen

3 thoughts on “Mot Sjövik

Söta ord från dej!

