Imorgon gäller det!


Hejsan! Wiii! Imorgon är det dags! Då ska jag på studiebesök till Sjöviks folkhögskola. Yeey! 😀 Ska bli så kul! Jag längtar så otroligt mycket. Men jag är ändå lite pirrig! ^^ Hoppas att ni får bra så länge, så hörs vi!

kram från Ellen

4 Replies to “Imorgon gäller det!”

    1. Okej. 🙂 De va de jag menade. För mej så tecknar jag först. Fyller i konturerna med konturpennorna, suddar blyertsen och sedan målar jag för hand. Pratbubblorna fixar jag på ett program som heter Comic Life 2. När allt blir klart med hela serien, så lägger jag upp de på min serie blogg.

      http://bibelgangget.blogspot.se/

      På Comic Life 2, så finns det serie-mallar, så man lägger dit sina bilder i den. ^^

Söta ord från dej!

