Lycklig! ☆


Hejsan! Jag är så glad idag! 😀 Yey. Idag så ringde Sjövik folkhögskola, programmet Steget hem till oss. Den 6 februari så ska jag och mina föräldrar upp på studiebesök på Sjövik. Åh vad glad jag är. Jag längtar redan!
1609685_1404040386510421_1068601662_nMånga tror att jag har redan börjat där. Men det stämmer inte. Jag ska först på studiebesök. När jag är där, för jag mera information. Under våren ska jag testa på sen, och söka dit.

 Sista dagen att söka på Sjövik är den 1:a maj. Under juni så är det sommarkurs, som man ska testa på i 8 dagar. Inte för början av september så börjar man där. Man får veta om man kommer in, under maj-juni. 😀 Det är långt dit! 

   Nu ser jag fram emot i februari. Ha en fin eftermiddag alla! 

Kram från Ellen

One thought on “Lycklig! ☆

Söta ord från dej!

