Min lilla vardag

Nyårsafton 2013


God fortsättning på den nya året! Hoppas att ni har haft en fin nyår. Det har jag. 🙂 Välkommen år 2014!  Jag tror att det kommer och bli ett toppen bra år!

IMG_7878Eftersom jag inte åkte väg till kyrkan, så var jag hemma med familjen och kompisar till familjen. Det var mysigt. 🙂

IMG_7879 IMG_7882Katterna var skraja, för fyrverkerierna, 

IMG_7883Vi hade fikamys innan klockslaget.. Min kamera bytte tid snabbt.. 😛 

IMG_7884IMG_7887 IMG_7889Väntan på att det ska bli kvart i 12. 🙂  Drack läsk!

IMG_7892Bara en minut kvar…

Sen slog klockan 00.00. År 2014 kom då. 🙂

IMG_7895Efter tolv var det gott. 🙂 Jag tror att jag somnade inte för än över 2 eller nästan 3. 😛 Jag och syskonen kollade på film, sen blev jag trött, ville gå och lägga mej.  Jag tror att år 2014 kommer och bli ett toppen bra år. Ha en fin nyår alla!

kram från Ellen

2 thoughts on “Nyårsafton 2013

Söta ord från dej!

