Pirrig känsla


Hejsan! Jag är så taggad inför nästa år. Det känns som att man ska börja i gymnasiet igen,, fast ändå inte. Pirriga känslan att börja på folkhögskolan. Jag längtar tills jag ska på studiebesök och ska testa på 3 dagar i vår. Men nu är det bara och vänta till vecka 2 år 2014,, så fröken från steget i Sjövik och mamma ska kontakta varandra när de blir studiebesök osv.  😀

 

sjovikomr-590x410

Sjövik Folkhögskolans hemsida : http://www.sjovik.eu/

Sjövik Folkhögskolans, program Steget sida : http://www.sjovik.eu/utbildning/funktionsnedsattning/steget/

Jag tror att det kommer och kännas som”Hemma” När jag kommer till Sjövik. Samma känsla när jag gick på Bolandgymnasiet Sylvenius, och dom andra skolorna som jag har gått. Och Solrosen, min arbetsplats. 🙂 Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

2 thoughts on “Pirrig känsla

Söta ord från dej!

