Sparad i Min lilla vardag

Julmys!


Hejsan! 🙂 Jag längtar tills det kommer snö. Det är så tråkigt att det regnar hela tiden. Det har snöat inte så länge sen ,, men sen smälte det. 😦  Näää nu måste det bli kyla och snö.. För jag är trött på regn och tö.

1499673_1394912927423167_1381756498_nHär är min julgran och mina julklappar. Vid vänster : fått av jobbet Solrosen Östervåla. En stor julklapp, Aladdin-choklad och presentkort från jobbet. Vid höger : fått 3 julklappar av vännen Elin  Tack♡ Jag ska öppna det på julafton. Hoppas att du kommer och gilla min present Elin från mej. Har ni fått julklappar från någon vän till er? Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

10 reaktioner till “Julmys!

Söta ord från dej!

