Yey!


Hej! Den här vecka så ska mamma kontakta en fröken från Sjövik Folkhögskola på programmet Steget, att jag, mamma och pappa ska på studiebesök.   Först när Sjövik hör av sig till oss ( när man ska kontakta att jag är intresserad att börja på Sjövik) , ska jag på studiebesök. Under våren 2014 ska jag testa på i 3 dagar. Under juni ska man testa på 8 dagar, igen för att vara säker, om man vill börja där i  8 dagar under juni. Man får veta ganska snabbt om man kommer in. Hösten så kommer man in. 🙂 Sista dagen för att anmäla sig är den 1 maj!

logotypePirrigt! Jag minns knappt hur det ser ut i Sjövik. Sist jag var där, var med klassen på studiebesök hösten 2011.  Ska bli så kul!  😀 Jag längtar!! Programmet Steget är i 2 år. Man bor på internat och kommer hem när det är lov eller

sjovikfhskMina vänner Sandra och Joel ska också söka där snart. Tänk om vi kommer i samma grupp? De ska bli såå kul. Mina vänner vill gå först i Musiklivet.. Om inte blir det Steget. Jag tror att Steget skulle passa bra för både för dem och mej. 🙂 Ha de toppen!

kram från Ellen

2 reaktioner på ”Yey!

  1. sv: Skönt att du inte har bytt kontaktperson 😀
    Jag har fått byta kuratorer flera gånger. Denna kontaktperson jag har nu är min första och jag hoppas jag får behålla henne för hon är toppen!

    Låter awesome.

    • Jag har haft några innan. 1 när jag var liten. I tonåringen så var det min halv kusin som var kontaktperson. 🙂 efter min nuvarande kontaktperson var en svägerska till min kusin.

Söta ord från dej!

