Blandat

Fb igen..


Hejsan! Jag skaffade ett nytt Facebook konto den 29/11. För några dagar sen ett nytt Hotmail konto. Jag har tänkt igenom det här. Jag ska inte vara inne så ofta där. Jag ska bara ha mina närmsta vänner och släktingar.

PaperArtist_2013-11-18_21-18-20

I vår ska jag besöka Sjövik folkhögskola. Nästa höst vill jag gå där. Det är därför jag skaffade mej fb, för det blir lättare att ha kontakt med folk. En del har inte Google+ Och några har jag deras nr eller mail. Jag kommer inte vara så ofta inne på Fb har jag tänkt. Det händer att jag kollar in lite då och då., Men om ni saknar mej så mycket, kan ni maila mej eller kolla på min blogg! ^^ Nu förstår ni mera.   ♡ Kram på er.♡ 

kram från Ellen

3 thoughts on “Fb igen..

Söta ord från dej!

