Julkonsert ikväll


Hej alla goa och underbara läsare. Ikväll ska jag till Centrumkyrkan i Heby på ett julkonsert tillsammans med min kontaktperson + familj. Vi kommer att träffa på vänner och släkt där. Det kommer att bli så kul! Jag längtar så mycket efter det här. 😀

jul2013Åhhhh vad kul det kommer att bli. Efter den härliga jul-konsert blir det fika. Jag kommer att umgås med mina vänner från frikyrkorna i Heby kommun. 😀 Vad ska ni göra i kväll? Ha en toppen dag alla!

kram från Ellen

4 thoughts on “Julkonsert ikväll

  1. sv: Då förstår jag 🙂 Det finns säkert också positivt med vissa funktionsnedsättningar om man lär sig att leva med dem. Jag visste verkligen inte du har funktionsnedsättning, för det märks ju inte.
    Ibland undrar jag om jag har något… har aldrig kollat upp det, men det är inte så viktigt. Det kanske är bara det att jag är lite blyg, lite instängd och kollar inte så mycket i ögonen på människor och mitt kroppsspråk visar ofta att jag inte är så intresserad av konversationer, fast jag upplevs som öppen ändå. Man skulle nog hitta alla möjliga problem med sig själv om man började utforska, haha, och jag är så nojig av mig.
    Ja, då är Sjövik det jag tänkte på 😀

Söta ord från dej!

