1 år på finlandsgullet


Hejsan! Idag är det prick ett år sen jag bytte till wordpress.com 😀 Jag tycker att WordPress är mycket roligare en på blogspot/blogger. Så här stod det mitt första inlägg på min blogg Finlandsgullet.

1 år på wpJag är nöjd med WordPress.com 😉

valkommenHär är bilden som jag la upp då. Jag skrev lite fel där på bilden. ^^ Men det gör inget. Grattis Finlandsgullet.wordpress.com ! Ha en toppen dag alla! 

kram från Ellen

2 Replies to “1 år på finlandsgullet”

Söta ord från dej!

