Mitt arbete

Julmarknaden 2013 del 2


Hejsan! I fredags så var jag lite orolig på morgonen,, jag var osäker vad jag skulle göra under dagen. Man måste vara tydlig, annars så blir det kaos för mej.. Om jag får för mycket uppgifter så blir det jobbigt för mej.. Om några säger olika saker på samma gång, så kommer jag ihåg några uppgifter.

20131122_104054Morgonmöte kl 09.45. Efter mötet så pratade jag min andra chef om mina uppgifter. Jag gillar inte när det är rörigt.. Det är inget jag kan göra något åt. 😦 Jag skulle inte stå ute och sälja lotter.. Skönt! Jag var inne i butiken och tar rätt efter kunderna. 🙂 

20131122_104151Vid 11 kom min förra arbetskompis. Jag tog hand om henne. 🙂 Det var kul och träffa min gamla arbetskompis. Visade runt och pratade med folk.  Jag träffade på min kompis Sandra i torsdags! I fredags mina släktingar. Min kusin och hennes familj. 😀 

20131122_132125Kl 12 åt jag lunch. Efter lunchen så fikade jag med min förra arbetskompis i caféterian.  Jag sorterade galjar och tagit rätt efter kunderna. 

20131122_141000Kl 14 slutade jag för dagen. 🙂 Det gick bra på jobbet. Jätte skönt och veta saker i förväg. 

20131122_145801Jag köpte den här boken. Ha det toppen alla!

kram från Ellen

Söta ord från dej!

