Julmarknaden 2013 del 1


Hejsan vänner! Idag så var det julmarknad på Solrosen. 🙂 Det är min andra julmarknad på Solrosen. Jag hörde att det var ca 90 bilar vid Solrosen vid lunchtiden igår. 😮  När jag kom till jobbet idag så bjöds det på tårta, för en av ledarna fyllde år. 🙂

Julmarknad 2013 (1)Det är väldigt mysig på Solrosen nu. 

Julmarknad 2013 (2) Julmarknad 2013 (3) Julmarknad 2013 (4)Daniel skrämde mej. Haha 😀 Kl 11 öppnade vi. Det välde in kunder. 

Julmarknad 2013 (5)Där borta står han.. Vid 11 fick han stå ute. 🙂

Julmarknad 2013 (6)Jag har en duktig arbetskompis/ledare som är så kreativ. Kolla vad fint hon har gjort. 😀 

Julmarknad 2013 (7)Vi har öppet på julafton, så du som inte har någonstans och vara, kan fira jul med Solrosen. 🙂 

Julmarknad 2013 (8)I hela Solrosen så var det juligt fint. 😀 Jag sorterade massor av galjar, efter gårdagen.

Julmarknad 2013 (11)Alla Solrosor hade något rött. Jag lånade en tomteluva. Tyvärr så kliade den. Jag ska ha min egna luva imorgon. 🙂 

Julmarknad 2013 (12) Julmarknad 2013 (13)Julbak kunde man köpa. 🙂 Jag träffade på folk som jag kände. Det var jätte mycket kunder som kom och fyndade. Vi hade julmusik också.

Julmarknad 2013 (15)Kl 12.30 så stod jag och en arbetskompis ute vid Solrosen och sålde lotter. Pengarna går till Filippinerna.  🙂 

Solrosens fb sida : Tråkigt väder. På Solrosen har vi det varmt och skönt. Kom! Men kör försiktigt. Vi ses! Solrosorna

Julmarknad 2013 (16)Våran hustomte Daniel blev en jultomte. 🙂 

Julmarknad 2013 (17)Det var kallt ute idag. 😛 Så jag och en jämngammal arbetskompis dansade för att hålla oss varma. 🙂 Hihi! Imorgon och på lördag ska jag jobba. Man var jätte trött efter dagen. Jag hoppas att jag orkar under lördagen. Ha en fin kväll alla!

kram från Ellen

3 Replies to “Julmarknaden 2013 del 1”

Söta ord från dej!

