Sparad i Livet med Jesus

Matteusevangeliet 5:3


http://bible.com/154/mat5.3.b2000 »Saliga de som är fattiga i anden, dem tillhör himmelriket.

Postat med WordPress för Android

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

2 reaktioner till “Matteusevangeliet 5:3

  1. Sv: Hallå! Ursäkta mitt supersena svar! Som du säkert märkte hade jag en liten bloggpaus! Men för att svara på dina frågor, under ConFusion hade jag många olika outfits! En vit spetstop med söta minty tights med kaniner till. En vit klänning, en lila prickig klänning med bunnytights till, en rosa fluffig kjol med en vit top och hängslen till och på avslutningen hade jag en Akbabes0048 outfit eftersom jag och Tuve dansade tillsammans med tjejerna 🙂 Var det vid något speciellt tillfälle du undrade över? Då kan jag vara mer specefik om du vill ^^

    Jag följer väldigt få bloggar och det är främst mina kompisars faktiskt. Men alla som kommenterar mina blogg ofta brukar jag försöka kika in på ibland, även när jag inte svarar på kommentarer, så man skulle nog kunna säga jag följer dom bloggarna, och hit räknas din ^^ ❤

Söta ord från dej!

