Blandat

Öppet hus 2013


Hejsan! Den 13:e november åkte jag på öppet hus tillsammans med min kontaktperson Åsa till min förra skola. Det var så kul.. Alla mina tjejkompisar som jag har bra kontakt med kramade om mej,, och mina killkompisar. 😀 Åhh vad det var kul och träffa alla! Alla bilderna har jag tagit! 

Öppet hus 2013 (1)Mina kompisar Hampus och Jonas, båda grabbarna jobbar nu. Saknar alla mina vänner redan.

Öppet hus 2013 (2)Mina gamla skol-kamrater uppträdde med olika låtar. Jag kommer inte ihåg vilka låtar det var. 🙂 Men bra var det. Min fina vän Elya var också där.  Här sjöng vin vän Robin någon bra låt. 

Öppet hus 2013 (3)Alla lärarna hade egen ipad. 😮

Öppet hus 2013 (5)Piffiga tjejer! 🙂

Öppet hus 2013 (7)Duktiga tjejer dom var att sjunga. 🙂 Stolt jag känner mej. 

Öppet hus 2013 (8)Härliga Elya går sitt sista år på Syllen,, det gör några kompisar till mej med. 🙂

Öppet hus 2013 (9)

Robban går nu i Sjövik Folkhögskolan. Det var jätte roligt och träffa sin gamla kompis igen. . 🙂 Öppet hus 2013 (10) Öppet hus 2013 (12)Åsa och jag hade det riktig roligt.  Vi träffade mina gamla lärare och så. 🙂 Det var kul.

Öppet hus 2013 (13)Jonas uppträde. 😀 

Öppet hus 2013 (16) Öppet hus 2013 (17) Öppet hus 2013 (18)En gammal jälla-elev hade sitt eget band.. Dom sjöng elvis-låtar.. 

Öppet hus 2013 (19)Vi  besökte bild-salen som jag var mycket i under min  skolgång på Boland syllen. 🙂 Gahhh! Älskar att måla.

Öppet hus 2013 (22)

Jag fick måla lite.. Jag har saknat att måla med riktiga målar-färger som det finns i skolan. 😦 Jag ska nån dag köpa såna färger.

Öppet hus 2013 (24)

Härligt!! 😀 Öppet hus 2013 (25) Öppet hus 2013 (26)Här är talan som alla fick måla på. 🙂 

Öppet hus 2013 (27)Jag i bildsalen. 🙂 

Öppet hus 2013 (29)Dom hade en musikal om Fablernas värld i våras. 🙂 

Öppet hus 2013 (30)Såna burkar med färg vill jag ha. 

Öppet hus 2013 (31)Nu har  skolan skaffat andra lokaler, som trafik-rum,, där dom lär sig om  trafiken .. Här är ett klassrum för HV. Alla har ipads.. när dom arbetar.. 😮 Sånt hade inte jag förra våren

Öppet hus 2013 (32)Min vän Linnéa som kallas för Tuss. 🙂

Öppet hus 2013 (33)

. Ett biblotek hade dom också.  Öppet hus 2013 (34)Läraren Gunnar var där och många av mina favorit-lärare.

Öppet hus 2013 (35)Musiksalen var jag också mycket in under min skoltid i Boland Syllen,, och Drama-salen. 🙂 

Öppet hus 2013 (36)Det var så kul att besöka skolan. Vi fikade där och pratade med folk. Jag åkte hem igen vid 20.00 , för jag skulle jobba nästa dag. Jag tror att jag kommer att besöka skolan igen. Jag saknar att gå i skolan, även om jag jobbar på Solrosen.. Jag har funderat på att gå på ett folkhögskola nån gång. 🙂 Här är deras fb https://www.facebook.com/bgs.sylvenius/   och deras blogg http://bolandgymnasietsylvenius.blogspot.se/ Ha de så fint! 

kram från Ellen

2 thoughts on “Öppet hus 2013

  1. Tack vad många bra ideér du har och va kul att du fortsätter läsa på den nya bloggen! Vet inte riktigt hur många bloggar jag haft nu hehe ^^
    Vad roligt med julmarknad! älskar verkligen julen! Kanske kommer dit kul om du är där då också 🙂

Söta ord från dej!

