Inför julmarknaden 2013


Hejsan! Idag var det mycket inför årets julmarknad som är på onsdag. Jag kommer att jobba när det är julmarknad på torsdag till lördag. Jag hoppas att jag kommer att orka även på lördagen.. 😛 Det visar sig vad kroppen kommer att säga ifrån. 🙂 Det är mitt andra julmarknad i år. Så har man jobbat i 1 år och 3 månader på Solrosen! Yey!

inför julmarknaden 2013. (1)Först på morgonen så fick vi lite gott efter lördagen. Jag prismärkte lite leksaker.. Nu var det fullt. 😛 Jag tog undan lite saker, som gänget skulle jul-skylta. 

inför julmarknaden 2013. (2)Jag tog ut massor av nya leksaker i butiken. Se va fint de blev. kl 12 va det mat. 🙂 Yeey! Efter maten så hjälpte jag min chef och en av ledarna på Solrosen att bära hyllor och sånt. Under hela dagen så skojade jag med arbetskompisarna. 

inför julmarknaden 2013. (3)Nu är det jul i Solrosen. Jag har sätt fram jul-kramdjur och böcker i barnavdelningen. 🙂 Jag ser fram emot årets julmarknad!

Så här stod det på Solrosens fb sida under helgen. I går efter stängningsdags började vi jobba med Julmarknaden. Mycket julsaker finns det! Vi ses på onsdag. Solrosorna.

Så jag kanske har fullt upp under veckan,, jag kanske inte hinner att blogga då. 😮 Men vi får se. 😀 Annars så kan ni läsa gamla inlägg istället,, jag kommer att blogga när julmarknaden gå sitt slut. Ha en fin kväll alla!

kram från Ellen

5 thoughts on “Inför julmarknaden 2013

  1. sv: Ja 😀 Jag längtar efter att få gosa med tigrar och lejon, även vargar eftersom det är mitt favoritdjur. Sen så skulle det vara kul att ha en egen häst. Något jag ville ha när jag var liten, men dem tankarna börjar komma tillbaka. Även om jag inte får egen så är jag nöjd så länge det finns djur i himlen 😀
    Kram och godnatt

Söta ord från dej!

