Glad fars dag!


Hejsan! Nu är det fars dag. 🙂
ea55daa64a1911e3aebc12b0053a3b07_8

Happy Father’s Day! Glad fars dag! Happy Isänpäivä!  🙂 Ha en toppen kväll!
Kram från Ellen

4 Replies to “Glad fars dag!”

  1. sv: Jag med 😀 Det intressanta är att saligprisningarna är så mycket djupare än man tror. Jag borde ta tiden att meditera över det bibelstället. Min mamma sa en dag att hon brukade inte förrän nu se att fattigdom, ödmjukhet och att bli förföljd är en styrka. Efter några dagar hörde jag att man kan leva efter salig verserna, och ja det är ju ett livsstil liksom. Vet inte om jag uttrycker mig rätt, haha. Jag hade föreställt mig att det är egenskaper, men det kan ju även vara en livsstil.

    Idag fick vi fira Gud i kyrkan, för han är ju far till hela skapelsen och till oss 😀 Grattis Gud på fars dagen!

  2. SV: Det är roligt jaaa! Just för att man får fixa lägenheten precis som man vill, och skönt att ha ett eget place! Men sen innebär det ju mycket andra ”tråkiga” saker också, som räkningar och så vidare 😉

    Åh det låter som en himla bra framtidsdröm tycker jag! Vad ska du läsa på folkhögskola? 🙂

Söta ord från dej!

