Vänskap

Mysig dag


Hejsan! Hoppas att ni har det bra. Har varit seg i några dagar.. Jag tror att min kropp vill gå i ide.. 😛 Haha! Idag så var jag till Gysinge tillsammans med min kontaktperson Åsa. Det var jätte mysig! Här kommer instagram-bilder från idag.

IMG_20131026_160548Idag så var jag till Gysinge med min kontaktperson. Fikamys på cafét Ny’fiken.  Åsa visar sin jätte bulle.

IMG_20131026_160805Min Morotskaka. 🙂 Den var jätte god. Vi hade jätte mysigt idag.

IMG_20131026_160910Min varm chockad och min kontaktperson tog kaffe. 🙂

IMG_20131026_161025Åsa, min kontaktperson stora kanelbulle! :3

IMG_20131026_161709Fikamys på cafét Ny’fiken. 🙂 Jag tog med mej kameran idag,, bättre bilder kommer snart.. Kanske imorgon eller på måndag. Hur var eran dag? Ha en fin kväll alla!

kram från Ellen

4 thoughts on “Mysig dag

Söta ord från dej!

