Mammas födelsedag


Hej! Den 4 oktober, på kanelbullens dag så fyllde min mamma 44 år. 😀 grattis mamma (1)Mamma fick fina presenter av oss barnen, och så kom släkt och vänner under kvällen. 🙂

grattis mamma (2)Gott fika och så var det kul att mormor,morfar, morbror, farmor och farfar kom på mammas födelsedag. Min kontaktperson Åsa kom också. Hon är mammas närmsta vän. 😀 Ha de fint!

kram från Ellen

5 Replies to “Mammas födelsedag”

  1. Kul att hon fyllde samma dag som det var kanelbullensdag 🙂 grattis till henne i efterskott!

    Tack för dina ord. De glädjer 🙂
    Jag tror inte jorden är så gammal faktiskt. Kanske runt 6000 år som efter Bibeln. Jag har trott lite olika, men jag börjar mer och mer tro att den inte är så gammal.
    Tack för länken.

    1. Låter lite.. Kanske ingen vet hur gammal lilla Tellus är. 🙂 I Uppenbarelseboken så står det om att det kommer att bli en ny jord och en ny himmel. Ska bli intressant och se sen.. 🙂 Om man lever då. Annars får man se när man är hos Jesus. Hihi! Visste du att det finns ingen tidsbegränsning i Himlen?

  2. sv: Men dem kristna i USA är inte alltid så snälla mot varandra. Visst finns det fler som är kristna där. Dock är inte alla på smala vägen. Dem som är på smala vägen blir ofta trakasserade, hatade och anklagade som lögnare osv. Har sett rätt mycket på kommentarer på youtubevideor. Inte för att jag läser många av kommentarerna, men att bara se några räcker ju.
    Jag tror man möter motstånd lite överallt, vart än man är, även inom själva kyrkorna. Men jag har förstått att din kyrka/församling är bra eftersom du går dit så ofta och känner Guds närvaro 🙂

Söta ord från dej!

