Sparad i Vänskap

Mys med vännen i regnen


Hejsan! Hoppas att ni har det har det bara fint! 🙂 I fredags så träffade jag min vän Elin!
2013-09-27Först så kollade vi i Solrosen. 🙂 Kollade bland kläder och sånt.  Sedan var vi fikasugna så fikade vi. Här sitter jag vid Solrosens piano.

2013-09-27 (2)Goa Elin! Vi pratade all möjliga saker. 🙂 Vi har saknat varandra. Tänk att vi har känt sen 1998!

2013-09-27 (1)Elin hade fyndat i fredags. 🙂 När vi har varit i Solrosen så kollade vi om det fanns skojiga affärer i Östervåla.

lekpark (1)Elin visade mig en ny lekpark i Östervåla. Det luktade så gott! Nytt är det! 😀 Minnen från lågstadiet kommer upp för oss!

lekpark (2)

lekpark (3) lekpark (4)Sedan gick vi mot bussen.. Jag skulle åka hem då. Ha de fint!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

4 reaktioner till “Mys med vännen i regnen

  1. Trevligt att ni träffades förresten 🙂 Ni har känt varandra länge ser jag. Så där länge har jag endast känt min mamma, bror, syster och mormor, haha. Verkligen. Ingen annan alls…

Söta ord från dej!

