Vänskap

Lördagsmys!


Hejsan! Hoppas att ni har det bara fint. Jag är jätte trött. Vaknade först vid nio i förmiddagen och sen halv 2 på eftermiddagen. 😮 😀 Haha! Igår så var jag på äventyr, med min kontaktperson. Många i min familj fyller år snart i oktober. Så skulle köpa presenter.

Lördagsmys. (1)Det var höstigt ute. Kallt så jag har nu mina höstkläder. Mys! 🙂

Lördagsmys. (2)Först så var vi till Välkommen in. Jag köpte lite presenter där. 🙂 Vi åkte till Blomsterträdgårn i Östervåla och kollade om det fanns att köpa. Det gjorde det.

Lördagsmys. (3)Vi åkte till mitt jobb Solrosen och fyndade. 🙂 Min goa kontaktperson Åsa har jag haft sen början av januari 2010. Vi träffade på mina goa arbetskompisar. Jag tycker att det är mysigt och komma till jobbet, fast man är ledig. Varje onsdagar, fredagar och lördagar kommer det mycket kunder på Solrosen. Torsdagar brukar det vara ganska lugnt. 🙂

Lördagsmys. (4)Så skulle vi fika ute. Vi passade på att fika ute, medans det blir fint, innan det blir iskallt 🙂

Lördagsmys. (5)Åsa köpte/tog ekologiskt/kravmärkt kaffe och en god kaka. 🙂

Lördagsmys. (6)Jag tog varm choklad, bulle och chokladboll. Mums! Vi satt och hade det trevligt. Min andra chef kom och pratade med oss. En kompis till min kontaktperson kom också, som är min jobbarkompis! 😀 Efter fikat så köpte jag en cd-ställ!

Lördagsmys. (7)Vi åkte till kyrkan en snabbis, Åsa skulle lämna lovsångshäften. Det var länge sen jag var till min underbara församling. Brukar vara jätte trött på helgerna, efter jag har jobbat under veckan eller så. 🙂 Ska satsa och åka mera på gudstjänst, varje söndag. Jag längtar!

Lördagsmys. (8)Väl hemma, så rensade jag alla mina cd och så. Här vid vänster är det min cd-ställ. Jag har alla mina kristna cd-skivor. 🙂 Igår så städade jag i hela rummet och rensade. Så skönt att det är gjort. Vad har ni gjort i helgen? Ha en fin söndag alla!

kram från Ellen

3 thoughts on “Lördagsmys!

Söta ord från dej!

