Sparad i Bloggen-Finlandsgullet

Frågestund


Halloj alla fina! Hoppas att ni har det bara fint. Nu tänker jag ha en frågestund. 🙂 Det var länge sen jag hade det nu. Funderar på och svara på ett vlogg, men får se.

1375789280189

Några tips till er som ni kan fråga till mej ;). 

*Vad har du för intressen?

*När började du blogga?

* Har du någon favorit maträtt, film, färg, idrott.. ? 

* Vad har du för intressen?

* Vilket program gick du? * Vad jobbar du med?

Om du gilla min blogg? Följ mej på Bloglovin  Hoppas att ni kan ställa skojga frågor. Fråga på ni,, så svarar jag så gott jag kan.. OBS : inga kränkande frågor och kommentarer, som gör en ledsen.  18 september 2013 kl 19.00 eller 20.00 avslutas frågestunden. Då kommer inlägget upp. Ha de så fint så länge!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

2 reaktioner till “Frågestund

  1. Hej! Jag har inte läst alla dina inlägg, så det kan hända att du redan tidigare svarat på det jag nu kommer att fråga. Men du skriver att du är finlandstokig. Skulle du vilja berätta mer om det? Vad har du för erfarenheter av Finland? Var i Finland har du varit (om du varit)? Och varför är du Finlandstokig? Har du haft kontakt med det finsktalande och/eller det svensktalande Finland? Själv är jag hemma från Finland och är finlandssvensk, men har en hel del släkt i Sverige eftersom min mamma bodde en stor del av uppväxten i Sverige.

Söta ord från dej!

