Muminväskor


Hej hej! Jag har försökt och försökt och fixa en vlogg på window movie maker.. Men inget händer. 😦 Så nu blir det en bild istället. 🙂 Sofie undrar hur mina Muminväskor ser ut. 😉

2013-08-10 - 1

Eftersom jag berättade för henne att jag har. Ryggsäcken med Finland på är ifrån Finland, sommaren 2007. Minns ej hur mycket de kostar. De gröna väskan är köpt från ett butik där jag bor. Men man kan beställa frånMartinex Ab   så får man en Mumin-mobil-väska till. Älskar den. Så Marimekko väskan har min mormor gjort. Visst är dem fina? 🙂 Hare fint!

kram från Ellen

2 Replies to “Muminväskor”

  1. Så fina! Och gullig den där lilla mobilväskan!! 😀

    SV: Nää jag har faktiskt inte läst den, det måste jag ju bara göra 😀 Jag har inte beställt mina böcker, köpte den ena på Science Fiction-bokhandeln i Gamla stan Stockholm och den andra köpte jag på en engelsk bokhandel i Uppsala!

    Ole hyvä, hehe! Jag älskar Finland!!! Och jag lyssnar en del på finsk musik, men då är det finsk metal, dom är ju verkligen kungar på det! 😀 Dudå??

    1. Finsk pop, och lite rock! Mest NylonBeat, heter bandet. Jag är kvart finsk. Isoäitini on peräisin Suomessa. Mutta hän asuu täällä Ruotsissa. Hänen perheensä ja isoäiti muutti Ruotsiin, kun hän oli 9-vuotias.
      Trodde att det var bara jag som älskade Finland? 😮 😀

Söta ord från dej!

