Livet med Jesus

Bönesvar!


Hej alla! Nu ska jag berätta en rolig grej, som hände mej när jag gick i 8:an. 🙂 Jag gick i högstadiet, i min klass där så skulle klassen till Gesunda berget. Vi förberedde denna resan jätte länge. Men några dagar senare blev en lärare och en vän till mej sjuk.

Pray!

Jag bad till Jesus att deras feber ska försvinna. Så kom den dagen när vi skulle åka på skidresan.. Min gamla lärare kom till skolan : Va konstigt! Jag hade feber igår. Men inte nu. Även min kompis blev frisk. Jag tänkte för mej själv : Hihi! Det var jag som bad, att ni skulle bi friska. Vi hade en fin resa. 🙂 Tänk att Jesus hör bön. Kram! ♥

Kram från Ellen

4 thoughts on “Bönesvar!

Söta ord från dej!

