Min lilla vardag

En trevlig eftermiddag!


Hejsan! Idag så träffade jag min kontaktperson Åsa. Det var trevligt! 🙂 Jag skulle klippa mej.

MuminVar på väg hem! Här är Mumin med finsk-lakrits! 🙂

snorkfrökenSnorkfröken med Salta katten! 🙂

finsk lakristsSå gott! 🙂   Jag tog en snabb fika innan jag träffade Åsa.  Jag köpte nya växter. 🙂

fyndJag köpte 3 muggar som var halva priset, muminfigurer och en penna! 😀 2 muggar till mina chefer på Solrosen, och en till mej!

2013-06-18 - 2Nu man alla figurerna! Yey! Jag köpte Sniff, Lilla My, Snusmumriken, Snorken och Hemulen! 🙂 ha de fint alla!

kram från Ellen

2 thoughts on “En trevlig eftermiddag!

  1. Sv: Hej och tack för alla dina supersöta kommentarer ❤
    Japanloppisen var här i Göteborg, det finns en förening för Japanintresserade som arrangerade den! Tror den egentligen heter HKs Japanloppis ^^

    Min kamera är en Sony a290 (Vet inte om det är det den heter men det står så på den iaf :P) eller min iphonekamera, jag har en 4 ^^ Men satsar på att alltid fota i dagsljus, då blir alltid bilderna bäst ^^

    Hoppas du har det bra ❤

    1. Det var så lite så. Nu följer jag dej på Bloglovin! 🙂 Åh va roligt. Jag har en Canon powershot G12. I höst har jag haft den ca 2 år. 😀
      Just nu har jag en Sony Ericsson Walkman with live. 😉 Vill ha en Samsung.

Söta ord från dej!

