Min lilla vardag

Min 22 års dag!


Hejsan! Hoppas att ni får en toppen dag! Jag hade en toppen dag på min födelsedag. 🙂 Här kommer bilder från min 22 års dag!

Presenter under morgonen!
Presenter under morgonen!

Födelsedagspresenter som jag fick under morgonen : Narnia-tecknad film av familjen. Hillsong united cd av familjen. Bibelforal av familjen.  Bibel-pennor av familjen och pengar av min farmor och Farfar 200:-.

IMG_5019

Mera födelsedagspresenter :Fick finsk lakrits,  Vanligt lakrits och finskt choklad som heter Frazer av mina vänner Elin och Jonas  Taaaackkk!  Blev så glad över finsk godiset från båten! 😀 Finsk godis är det bästa som jag vet!

Yey! :)
Yey! 🙂

Schemat för igår! 🙂

IMG_5023

Plockade sommar blommor igår. 🙂

Nu ska det här bakas
Nu ska det här bakas

Mamma och Julia bakade.

Flagga
Flagga

Flaggan var hissad!

IMG_5030

Födelsedags-fotografering av min pappa! 🙂  IMG_5032 IMG_5035 IMG_5036

Finsk choklad, syrener och 400 kr av farmor och farfar. 🙂

Farmor och mamma
Farmor och mamma

Gästerna kom. Farmor, farfar, faster, Johan, mormor, morfar och morbror kom igår. 🙂

Mina presenter
Mina presenter

Födelsedags presenter under kvällen :  Fick 100 kr av faster Yvonne och Johan 🙂  Fick 300 kr och en tavla på mej som 2 åring, när jag bodde uppe i Docksta. av mormor och morfar.  Min yngsta kusin är lik mej. Casting Crowns av morbror Simon.  400 kr och finskt choklad av mina bonus-farmor Viola och bonus-farfar Axel! Tack alla fina som kom på min födelsedag idag!

Fikamys
Fikamys

Sen var det fika och mycket trevlig umgänge! 🙂

Pappa, faster och fasters man Johan
Pappa, faster och fasters man Johan

Pappa, faster och hennes man Johan. 🙂 Mer bilder från min födelsedag kommer.. Pappa har fotat bättre bilder.

IMG_5049

Blev nöjd med den här bilden!

Syrener
Syrener

Mina syrener som jag fick igår!

Sommarblommor
Sommarblommor

Älskar sommar blommor! 🙂 Fick 1000 kr tillsammans, ska köpa fina kläder och mycket mera från http://Flatebo.se/ snart! Tack så hemskt mycket alla, som skrev grattis hälsningar till mej! Jag blev så glad! 🙂 Jag hade en fin 22 års dag! 😀 Ni är klart bäst! ♥ När fyller ni år? Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

Söta ord från dej!

