Min lilla vardag

Kvällspromenaden!


Halloj! Hoppas att ni har de fint. 🙂  Jag gick på en somrig kvällspromenad!

image
Syrener! #syrener#sommar2013

Vi har fått syrener nu. Den luktar så gott, tycker jag. 🙂

image
Tiger ❤

Fina Tiger vilade sig. Han var med om katt-bråk igår kväll. Han skadade sin vänstra bakbenen o svans. 😦 Han brukar vara med om mycket han. 🙂

image
Somrig-tjej! Att gå på promenad på sommaren är toppen B-) #promenad#sommar2013

Yey för somrig promenad. 😉

image
Sommar blommor! #sommar2013#blommor

Sommar blommar. Någon som vet vad dem här heter? 😮

image
Vibyvägen! #Vibyvägen#sommar2013#promenad

Vibyvägen!

image
Maskrosor! 🙂 #maskrosor#sommar2013

Maskrosor!

image
Här är en rund liten sten! 🙂 #rock#sten#sommar2013

Här har vi en liten sten. Efter promenaden gick jag hem. Vad har ni gjort i kväll?
Ha de toppen!
Kram från Ellen

Postat med WordPress för Android

5 thoughts on “Kvällspromenaden!

  1. sv: Det var först mamma som hittade att Ron Wyatt hade funnit förbundsarken, sen sökte vi på andra saker som han funnit. Han har en sida ronwyatt.com
    Vi tror på att det var Gud som ledde oss till honom. Jag sitter ju rätt mycket vid internet dessutom, mer än något annat.

    Somriga promenad är underbart!

  2. sv: och nej, det visste jag inte. Jag vet i alla fall at Noas ark är lika stor i verkligheten som det står i Bibeln så det är ett bevis på att det är den också 🙂

Söta ord från dej!

