1 maj 2013!


Halloj! Hoppas att ni har det fint! Jag mår bara fint. är bara lite trött efter igår. Jag gick och la mej lite över  halv tolv men somnade inte för än 02.30. 😦 Var övertrött. Vaknade flera gånger imorse för jag fick massor av sms.. 😛 Vaknade inte för än 11.30! 😀  Idag har jag mest varit ute med lilla familjen på tomten! 🙂

Knoppar!

Knoppar!

Vi har fått knoppar på träden. 🙂 Vackert väder! Våra grannar donade och fixade på deras tomter, precis som min familj!

Nessa! :)

Nessa! 🙂

Det här våren är Nessas första vår. 🙂

Vitsippor!

Vitsippor!

Vi har fått vitsippor nu på tomten. Jätte fina är dem! 🙂

:)

🙂

Hela tiden så gick Nessa runt på tomten och myste! 🙂

Rabarber

Rabarber

Vi har fått rabarber igen i år! Just nu är dem bara små!

:)

🙂

Ser ni citronfjärilen? 😉 Vi fick besök av en citronfjäril idag.

En citron-fjäril på en krokus!

En citron-fjäril på en krokus!

Vad har ni gjort idag? 🙂 Trevlig 1 maj alla söta läsare!

kram från Ellen

2 thoughts on “1 maj 2013!

  1. Härligt med vår!
    SV1: Ja vi förstår nog ganska så bra Estniska. Men nej ryska det är nog helt annorlunda än finska. Absolut helt annorlunda!
    SV2: Ja härligt när den äntligen kom!
    SV3: Tusen tack! ^^
    SV4: Ja himla gott! Haha, kunde göra det om det gick. ;’)
    SV5: Tusen tack!! ^^ Heter Ellen Marlena (efter min pappas faster). Min blogg heter ”alatariel” för det är mitt alf namn, är/var ett stort fan av Lord of the Rings, och det finns dessa webb sidor där man kan kolla sitt alf namn. Så det kommer därifrån. 😉

    • Ja! Finska språket och Estniska språket låter lika. Konstigt att bekanten tycker att Finskan och ryskt låter lika! 😛
      Vilket vackert andra namn du har! 🙂 Jag heter Ellen Sofia. Jaha,, jag har nog bara sätt första filmen, aldrig dem andra filmerna! 🙂

Söta ord från dej!

