Sparad i Min lilla vardag

Annandagpåsk 2013


Hejsan! Idag skulle jag på bio tillsammans med min vän Lina. Men jag mådde inte så bra, så vi ska se på bio på onsdag istället. Idag så gick jag på promenad i eftermiddag. 🙂 Imorgon ska jag till tandläkaren 😛
Ikväll ska jag se sista delen av The Bibel. De visar ibland otäcka bilder i filmen, så jag ska ha kudden framme! 😉


Ha det så fint alla!
kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

En reaktion till “Annandagpåsk 2013

Söta ord från dej!

