Min lilla vardag

Påskafton 2013


Ett brev från påskharen
Ett brev från påskharen

Klockan åtta som kom min syster Noomi och gav mej brevet. Jag letade bland böckerna o filmerna, sen när jag vände mej om så såg jag att den var i bokhyllan, i biblioteket, i vardagsrummet! 😉

Nu är det bara hälften kvar.. ;)
Nu är det bara hälften kvar.. 😉

Visste ni att vi svenskar äter mest godis i hela världen? 😮 Vilka gotte-grisar vi är!

Mitt påskägg!
Mitt påskägg!

Jag visar mitt påskägg! ^^

Så här påsk-fin var jag :)
Så här påsk-fin var jag 🙂

Så här påsk-fin var jag! 🙂 Har fortfarande ont sen i tisdags på min vänstra hand, men det är mycket bättre  i alla fall! Det kan du läsa HÄR och HÄR , om händelsen.

Elin o jag pratade via Hangouts på Google +
Elin o jag pratade via Hangouts på Google +

Jag och Elin pratade via Hangouts, på Googel +. 🙂 Vi har testat en gång förut via mobilen, nu testade jag via datorn och hon på mobilen! 🙂

Påskmat!
Påskmat!

Efter tre så åt vi påsk-middag hos mormor och morfar tillsammans med morbror Simon och min stora familj! 🙂

Dukat fint!
Dukat fint!

Tänk att alla fick plats här! 😮 8 i min familj, morbror, mormor och morfar. 11 stycke!

Piano
Piano

Efter maten så kollade vi på Askungen på dvd, nästan hela familjen! 🙂

Fika!

Det här åt vi som fika! Gott var det!

Sedan så skulle vi hem!
Sedan så skulle vi hem!

Vid 18 tiden så var jag så trött… vi åkte hem sedan! 🙂

Super fint väder ute
Super fint väder ute

IMG_4489

Kolla vi hittade? Pyttesmå krokusar, som inte har slagit ut än. Längtar tills all snö försvinner! 🙂 På kvällen kollade vi på The Bibel, på svt1. Otäcka saker visar dem ibland, men jag tycker att de är bra att dem visar om Bibeln, Jesus osv på tv! 🙂 Har ni haft en fin påsk? Ha de så fint alla!

kram från Ellen

One thought on “Påskafton 2013

Söta ord från dej!

