Glad påsk!


Hej alla! Nu vill jag önska er en underbar påsk! Glöm inte varför vi firar påsk! 🙂 Nu i veckan blir det Påskigt-inlägg här på min blogg! Det blir ju spännande! Vad ska ni göra i påsk? Jag ska vara hemma med familjen och fira påsk. Det ska bli mysigt!

gladpask.jpg

Jesus dog på ett kors för våran skull. Efter 3 dagar så uppstod han igen. Han lever än. Han finns i allas hjärtan! Han älskar dej så mycket!

Glad påsk! Hyvää Pääsiäistä! Happy Easter!

kram från Ellen

15 Replies to “Glad påsk!”

  1. SV: Ja verkligen! ^^ Hm. Ja alltså vi har en ny dator, men vet inte om jag egentligen skall börja använda den. Mer mammas och så. Så vi får se. Till en början tror jag nog att jag får vara lite på den, men vet inte. 😉

  2. Oi du hade tydligen kommenterat flera inlägg, här kommer svaren till dem! 🙂
    SV1: Ja super mysig dag och god soppa! 🙂 Ja alltså jag är nog ingen aktiv troende, men nog tror jag vell delvis på gud. Och tycker det är riktigt kul att gå i kyrkan ibland. ^^ Tack! Dessa collage har jag fixat i två appar till telefonen, Photo Grid och PicsArt. 😉
    SV2: Tusen tack! Och vad kul att du tycker det! 😀

    1. Jag är också troende! 🙂 Jag tror på Gud och på Jesus. Är du medlem i nån kyrka? Jag är det! Jaha! Jag har också PicsArt. Appar som jag har är PicsArt, pixlr-o-matic och PhotoShake! 😉 😀

Söta ord från dej!

