Mitt arbete

Påsk-marknad 2013 del 3


Hej hej! Hur mår du? Jag mår fint! Idag så åkte jag till Solrosen med min kontaktperson på påsk-marknaden. Hade en toppen dag med Åsa idag. 😀

Fikamys
Fikamys

Först så var vi till Solrosen. Jag visade henne runt. Sedan så fikade vi. Det här var min fika.

Åsa
Åsa

Åsa och jag hade det mysigt på Solrosen. Träffade på mina arbetskamrater!

fikarummet
fikarummet

Inne i caféterian. Jag och Åsa hade en trevligt när fikade. Det var mycket folk på Solrosen. Även i fikarummet.

Jag :)
Jag 🙂

Här har ni mej!

Solrosen :)
Solrosen 🙂

 Jag hittade 4 bibliska kassetband som jag lyssnade på när jag var liten. 🙂 Och en paraply. Åsa köpte en väska. Det var mycket folk på Solrosen! Det var roligt Utanför Solrosen så var det grillning, lotteri och påskris. Det var mysigt!

Påskris
Påskris

Vi åkte till blomsteraffärn i Östervåla och kollade lite.  Jag gillar påsken, det är mycket lugnare en julen! 🙂

Vi kollade i Blomsterträdgår´n
Vi kollade i Blomsterträdgår´n

Vi var hos Sannas hobby. Där så köpte jag en ny vetekudde! ^^ Köpte godis hos tempo.

Kassetband
Kassetband

Här är kassetbanden som jag köpte idag! 🙂 Lyssnade du på kassetband när du var yngre? Jag lyssnade mycket på det innan cdn kom. Undrar när cdkivorna kom? 😮 För jag är född år 1991!

Godis!
Godis!

Godis. I senaste tiden, så blir jag mera godis-sugen. Varför vet jag inte.. Det är konstigt! Känner ni igen det?

Vetekudde
Vetekudde

Här är min nya vetekudde som jag köpte! 😉 Visst är den fin! Mysig dag vi hade det. Ha en fin lördag alla!

kram från Ellen

2 thoughts on “Påsk-marknad 2013 del 3

Söta ord från dej!

