Påsk-marknad 2013 del 2


Hej hej! 🙂 Hoppas att ni har det toppen! Jag mår bara bra. Tänk att nästa vecka är det påsk… Nu är det påsk-marknad på Solrosen. Påskigt! Idag så blåste det kallt ute imorse, brr! :s Men det var fint väder! 😉

Påsk-marknad 2013!
Påsk-marknad 2013!

 Idag så hade vi morgonmötet. Efter morgonmötet så vikte jag servetter och la dem i godislådor. Det var nästan slut i caféterian. 😮 De går åt när det är påsk-marknad nu. Klockan 12 var det Lunch. Efter lunchen så dammsög jag i klädgruppen. Styrkte kökshanddukar o annat handdukar.

Härlig vår-väder i Östervåla 8-)
Härlig vår-väder i Östervåla 😎

 Jag tvättade leksaker innan jag slutade. Köpte hopprep för 10 kr. 🙂 Träffade på en arbetskamrats dotter Bea på jobbet med en bekant till mej. De var roligt och träffa er. Köpte kakor! :3 Det var en trevlig fredag man hade. Imorgon ska jag till Solrosen med min kontaktperson Åsa! Ha en fin fredag alla ♥

kram från Ellen

Söta ord från dej!

