Sparad i Mitt arbete

Påsk-marknad 2013 del 1


Hej hej! Hoppas att ni har det bara fint! Den här veckan är det påsk-marknad på Solrosen. Det är min andra påsk-marknad. 🙂 Yeey! Det kommer att bli 3 delar av påsk-marknaden.

Påskigt!
Påskigt!

Hade en toppen dag på jobbet idag! Morgonmötet kl 10. Som vanligt. Det var skönt och komma tillbaka igen! Efter jag har varit sjuk i några dagar!

Danile Solrosen, var påskig!
Daniel Solrosen, var påskig!
Glad påsk önskar vi på Solrosen!
Glad påsk önskar vi på Solrosen!
Leksaker som blev prismärkta!
Leksaker som blev prismärkta!

Jag prismärkte leksaker som sedan jag tog in till barnavdelningen. 🙂 Nu har vi nya leksaker på Solrosen!

Påsk-cupcakes och läsk!
Påsk-cupcakes och läsk!

Fick hjälp av två arbetskamrater. Tack! 😉 Det hade fastnat mycket saker i slangen. Hahaha!

Fynd!
Fynd!

Jag vikte servetter och var på påsk-marknaden! Vann på lotteri och köpte en påsk-glas med godis! 🙂 för 30 kr. 4 Vhs köpte jag! De var en trevlig torsdag jag hade! Känner mej så glad över det! Super nöjd! :3 Hoppas att ni får en toppen dag!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

4 reaktioner till “Påsk-marknad 2013 del 1

Söta ord från dej!

