Längtar tills det blir vår!


Hej hej! Hoppas att ni har det fint. Jag mår mycket bättre nu, men min förskylning är inte lika jobbig som det var i fredags. Imorgon ska jag till jobbet. Jag längtar! ^^ Något som jag längtar efter mycket, det är att all snö på marken ska försvinna. Det tar sin lilla tid tycker jag 😛 Här är en bild från förra våren!

558530_337696079612081_562863713_n
April 2012

 När det blir vår så ser jag fram emot att vara mycket ute i det fina vår-vädret. Jag och mina syskon brukar spela fotboll ute, när det är ingen snö ute. 🙂 Vår! Förra påsken skaffade vi en studsmatta. Vi hoppade den mycket under våren och sommaren! Längtar ni efter våren? 🙂 Hoppas att ni får det fint!

kram från Ellen

3 Replies to “Längtar tills det blir vår!”

  1. sv: Gillar den I believe med Natalie Grant Jättefin låt 😀

    Jag brukar längta efter vår och sommar men nu känns det inte så mycket för mig. Jag tänker bara på att Jesus kommer snart, oavsett hur snart så snart. Så har inte tid att längta efter annat, haha.

    1. Jag förstår. Börjar tröttna på snö och kyla. Det tar så långt tid tycker jag. Att det blir vår. 😦 🙂 Jag ser fram emot våren 2013 och sommaren 2013! Jag längtar också tills han kommer tillbaka! 😀 Har det i mitt hjärta! ^^

Söta ord från dej!

