Sparad i Min lilla vardag

Härlig vår-väder!


Hej hej! Idag var jag ledig från jobbet. Jag är alltid ledig på onsdagar för att vila ut och ladda batterierna inför torsdagen och fredagen! 🙂 Idag var jag ute hemma o fotar, sedan åkte vi några av familjen till Bibblan i våla o lånade böcker. Jag var till frissan med min kontaktperson idag också! Det var en mysig dag!

IMG_4299

Härligt väder det var idag! Varje dag så smälter isen och snön! 🙂

IMG_4303

Nessa har börjat klättra mera nu. Uppe i träden och på...
Nessa har börjat klättra mera nu. Uppe i träden och på…

Katterna har blivit så tossiga nu när de är vår 😉 Dem vill fort in och sen ut. Och så samma sak igen!

Fågel huset ;) Hon tror att fåglarna ska komma nu. Haha
Fågel huset 😉 Hon tror att fåglarna ska komma nu. Haha

Nok-fia! Om du kollar in min pappas blogg http://fotoleiflundberg.wordpress.com/ så kan du läsa vi har fått mycket fint besök. Klicka på datummärka på sidorna så får du se!

8-)
😎

När de börjar bli vår så har jag min vår-jacka, varskor, min hatt och brillor! Cool tjej va? 😉

Mot våla!
Mot våla!

Sedan åkte vi mot Östervåla!

Bibblan!
Bibblan!

Biblioteket!

Älskar att vara på bibblan.. så lugnt och mysigt!
Älskar att vara på bibblan.. så lugnt och mysigt!

Se va mysigt de är här inne! 🙂

Hittade bra böcker som jag ska läsa!
Hittade bra böcker som jag ska läsa!

Klockan tre så träffade jag min kontaktperson. Jag skulle klippa mej idag! 🙂

Jag var hos frissan idag! Ska bli pagefrisyr sen,, ska spara ut lite.. ska klippa igen om 6 veckor! :)
Jag var hos frissan idag! Ska bli pagefrisyr sen,, ska spara ut lite.. ska klippa igen om 6 veckor! 🙂

Vad tycks? Om 6 veckor så har jag sparat ut lite så de ska bli pagefrisyr.. Det ska blir ett tufft pagefrisyr har jag tänkt. Är nöjd. Jag har tunnat ut uppe och klippt nere vid nacken! 🙂

2 mumin-serier och en bok som heter vattenmelonen av Marian keyes.
2 mumin-serier och en bok som heter vattenmelonen av Marian keyes.

Jag lånade böcker! Jag har börjat läsa mera nu. Jag köpte natur-godis i affären i våla och choklad.. näsdukar o Alvedon på apoteket! 🙂 Jag har blivit så gotte-sugen i de sista tiden! Varför vet jag inte 😮 Ha en toppen kväll alla!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

5 reaktioner till “Härlig vår-väder!

Söta ord från dej!

