Min lilla vardag

Jag älskar min familj! ♥


Hejsan! Visste ni att i min familj så är vi 6 döttrar och 2 föräldrar? Jag är älst i min familj. Den yngsta ska bli nio i sommar! Jag älskar min familj! ♥  Jag, Linnéa, Nellie, Emmy. Julia och Noomi är med på bilden! 😀

155212_476571932391161_1233230637_n
Julen 2011! ♥

Jag ska bli 22 i maj, Emmy ska bli 20 år juni. Linnéa blir 16 år  och  Nellie 14 år i oktober. Julia snart 11 år nu i februari och Noomi blir 9 år i juli. Mamma blir 44 i oktober och pappa blir 53 i juli! Min familj är helt klart bäst!  ♥ Hur många är ni i eran familj? Ha en toppen söndag alla!

kram från Ellen

One thought on “Jag älskar min familj! ♥

Söta ord från dej!

