Friday at Sunflower!


Hej hej! Idag var det en trevlig fredag för mej på jobbet. En lärare till mej från skolan besökte mej. Fikamys. 🙂 Fixade i butiken och såg till att barn inte stökade i barnavdelningen. 😛 Träffade vänner på jobbet och efter jobbet! 😀

Idag var det en trevlig fredag för mej på jobbet.

Idag var det en trevlig fredag för mej på jobbet.

Kl 10.00 var det morgonmötet som vanligt. Jag vikte mer servetter till caféterian. Jag stryket handdukar. Halv tolv åt jag tidig lunch, för att min förra lärare Gunnar skulle komma tid tolv. Jag visade Gunnar runt i Solrosen 🙂 Solrosen bjöd på fika till han och mej. Vi pratade om skolan, mitt jobb, hur jag har det, mina skolkamrater.

När jag och min förra lärare Gunnar skulle fika, då hörde ett jätte smäll utanför Solrosen. Alla som satt och fikade blev skrämda, även jag och Gunnar blev skrämda! 😮 Jag kollade var de var.. Det var snöras lugnade jag ner kunderna. 🙂  Mina lärare ska besöka nån fredag de ska bli kul! 😀  Efter fikat så åkte han hem.

Solrosor! ♥

Solrosor! ♥

 Jag vikte servetter och träffade på några vänner i butiken. 🙂 En tjej som heter Anna och Elin J. 🙂 Tack för ni kom! Några småbarnsföräldrar hade inte koll på sina småbarn, så jag och mina arbetskamrater fick säga till dem att inte deras barn ska ta ner saker i barnavdelningen och riva upp leksaker ur plastpåsar. (Som jag och några hade fixat i ordning) 😦 Jag fick fixa nya plastpåsar osv. Annars var dagen toppen! 🙂 På väg mot bussen träffade jag min vän Simon W, min kompis Elins lillebror! . Trevlig helg alla! ♥

kram från Ellen

5 thoughts on “Friday at Sunflower!

  1. Kul din gamla lärare kom på besök igår 🙂
    trist små barns föräldrar hade dåligt koll på sina barn
    synd när ni stått gjort i ordning så blir det rörigt.
    Kram

Söta ord från dej!

