Mitt arbete

Snart är det påsk!


Hejsan! 🙂 Allt väl? Med mej är det bara fint! Tänk att det är bara en månad kvar tills det blir påsk! Vi ska ha påskmarknad en vecka innan påsk! 🙂 Andra gången för mej. Prick ett år sen jag hade praktik i Solrosen! Jag hade praktik på Solrosen vecka 10, 11, 12, och 13! Jag var där 3 dagar i veckan minns jag! Det va roligt! 🙂

603003_471342089580812_873636439_n

Men nu jobbar jag på Solrosen! Tänk att jag fick jobbet som jag längtat efter så länge. Under våren 2012 längtade jag efter Solrosen. Fick jobb sen den 16 augusti 2012, började jobba den 1 september 2012! Ha det så fint alla!

kram från Ellen

4 thoughts on “Snart är det påsk!

Söta ord från dej!

