Min helg!


Hej hej! Hoppas att ni har de fint! Jag har de bra! Har ni haft en fin helg?  I helgen så gjorde jag olika saker! 🙂

I fredags var jag till jobbet efter en hel vecka med feber! Det var jätte skönt och komma tillbaka igen! 🙂

Elin! :) http://konditorelinblog.wordpress.com/
Elin! 🙂 http://konditorelinblog.wordpress.com/

I lördags så träffade jag min vän Elin! Vi fikade på välkommen in! Det var jätte trevlig! 😀

Jag
Jag

Det är så mysigt och fina tillsammans med sina vänner! 🙂 Vi har känt varandra sen hösten 1998, när vi gick i lågstadiet!

Fick Mumin Godis av Elin!
Fick Mumin Godis av Elin!

Jag fick mumin godis av Elin! Blev jätte glad! Den gick slut helt nästa dag! 😉

Köpte muminburk!
Köpte mumin burk!

Jag köpte en mumin plåtburk på välkommen in, som jag kunde ha mina pennor i! 🙂 Fint va?

Mums :3
Mums :3

Efter fikat så var vi hem till mej och kollade på film! 🙂 Vi hade en toppen dag!

Korskyrkan Östervåla
Korskyrkan Östervåla

I dag, söndag, så var jag till kyrkan på ett Gudstjänst! 🙂

Min kontaktperson
Min kontaktperson

Här är min kontaktperson Åsa och hennes man! 🙂

Inne i kyrksalen
Inne i kyrksalen

Han som skulle predika heter Tommy Dahlman! 🙂

Lovsång!
Lovsång!

Lovsång hade vi först! Här är min fasters man Johans som lovsjunger!

Pappa!
Pappa!

Pappa berättade lite saker!

Morfar
Morfar

Morfar kollar lite i bibeln!

Tommy Dahlman!
Tommy Dahlman!

Tommy predikade om att man sak våga säga nej och inte ha dålig samvete över det! Att folk ha svårt och säga nej! Det var en jätte bra predikan! 🙂

Någon som har kladdat på kyrkbänken ;)
Någon som har kladdat på kyrkbänken 😉

Hittade den här på kyrkbänken…  Det ser ut som Jesus eller någon kvinna! Haha 😀

IMG_4102Det var en jätte bra predikan! Predikan ska läggas upp på youtube sen! 🙂 Bra va?

http://fotoleiflundberg.wordpress.com/
http://fotoleiflundberg.wordpress.com/

Pappa med sin nya objektiv! Pappa fotade under hela mötet och fotade! Klicka på länken så kommer du till hans blogg! 🙂  Efter mötet så fikade vi. Pratade med församlingen och hade de trevligt! Efter fikat så åkte jag hem för att ladda batterierna tills på måndagen!  Det var min helg de! Ha en toppen dag alla!

kram från Ellen

4 Replies to “Min helg!”

Söta ord från dej!

