Modeshow-mys


Hejsan alla fina vänner! Hoppas att ni har de fint! Jag mår bra, förutom att jag har haft väldigt ont under mina fötter idag! 😦 Idag så åkte jag en cool buss till jobbet! ^^ Har facebook fasta till den 14/1-2013, men man kan söka på jobbet på Google.

Skönt med lång julledighet men nu vill vi arbeta igen.
Vi börjar det nya året med halva priset på allt i butiken den
9-12 januari! Välkommen!  Våra öppettider ons-fred 11-15. lördag 11-14. Vi ses Solrosorna

Åkte på en cool buss imorse! :-)
Åkte på en cool buss imorse! 🙂

Bussen såg ut som hälften rymdskepp och stadsbuss! Jag tror att UL har skaffat sig nya och coola bussar, så fort jag kom till jobbet så berättade jag om bussen till en arbetskompis! 😀 Yeey!

Min kära jobb Solrosen <3
Min kära jobb Solrosen ❤

Kl 10.00 hade vi en kort morgon möte, för vi förberedde inför filmen som vi skulle se! Vi skulle få se en film från Modeshowen, som vi var med i höstas! 🙂 Det var så roligt och se filmen! Mycket skratt och glädje!

Popcorn på jobbet! modeshowen 2012.
Popcorn på jobbet! modeshowen 2012.

Mums för popcorn! Jag gillar inte när det fastnar i tänderna och i gommen 😦 Men jag åt försiktigt! 😉 Efter filmen så åt vi lunch! Efter lunchen så städande vi! Jag hade ont i mina fötter, så jag gick massera dem hela tiden, när jag fick ont! Jag tror att mina fötter är ovana att  gå så mycket,, för jag haft ledigt sen den 21 december 2012! 😮 😦 Jag ska ha andra skor på mej på jobbet! 🙂 Jag torkade golven i caféterian!

Popcorn på jobbet! modeshowen 2012.
Popcorn på jobbet! modeshowen 2012.

Jag fixade lite i butiken.. köpte lite saker till någon som fyller år.. 😉 Varje månad får en månadskort, när månaden är slut så får vi ett nytt sen, nästa månad! 🙂 Månadskorten är 100 kr, som man får köpa för! Man hittar mycket fynd på ett secondhand 😉

På måndag är det julgransplundring! Vi ska ta bort alla julsaker och ska ta fram lite vår/ sportsaker eller så! 😀 På fredag jobbar jag igen! Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

10 Replies to “Modeshow-mys”

  1. aaw vad roligt att du vill tipsa om min blogg:D och självklart får du låna en bild från min blogg.

    Låter som att du åkte i en cool buss du!

  2. sv: Haha XD Det finns dom som tror att det är aliens/UFOs. Jag tror det är något slags trumpet-ljud från uppenbarelseboken. Om man lägger det ihop med visioner och drömmar som andra sett på youtube så stämmer det rätt väl. Youtube har blivit mitt TV. Fullt utav nyheter för själen.

    1. Haha! Okej! 🙂 Jag tycker att uppenbarelseboken är ganska svår, men det jag förstår är att det kommer att bli en svår tid för oss troende, och att Jesus ska komma tillbaka! 😀

  3. Fin mumin bakgrund =)
    trist du har ont i dina fötter
    kanske är som du skriver ovan gå mycket
    jag kände också hade ont i mina fötter idag
    efter en hel dag bageriet 😛

Söta ord från dej!

