Sparad i Min lilla vardag

Nyårsafton 2012!


Gott nytt år alla fina vänner! Tänk att idag är det den 1 januari 2013, och igår var det 2012! 🙂 Jag hade en fin nyår igår.

Tummen upp!
Tummen upp!

Jag såg fram emot det nya året! 🙂

IMG_3924

Först var jag hos morföräldrarna. Mina släktingar Aila, Reijo, William och Annelii var där! Det var skoj!

Mina fina naglar! ;)
Mina fina naglar! 😉

Min syrra målade finska flaggan på mina naglar! Super duper nöjd var jag! 😀

Fin dukat!
Fin dukat!

Som middag åt vi tacos! 🙂

Kameran och jag! ;)
Kameran och jag! 😉

Jag och släktingen Wille surfar på mobilerna, pratade och hade de skoj! 🙂

Fika!!
Fika!!

Glassbåtar! 😀

Fyrverkerier!! :D
Fyrverkerier!! 😀

Vid 22 fick jag och mammas kusin Wille  skjuts av min kontaktperson och hennes man hem till mej! Familjen G, Monica A, min familj, Wille och kontakterpersonen med familj var hos mej innan tolv slaget! 😀 Det var ganska svårt att fota!

Familjen!
Familjen!

Här väntade vi tills det blir 2013! 🙂 Det var en super rolig nyårsafton!

Fyrverkerier!! :D
Fyrverkerier!! 😀
Fyrverkerier!! :D
Fyrverkerier!! 😀

Kolla va mörkt de blev! 😮

Fyrverkerier!! :D
Fyrverkerier!! 😀

Wille och hans familj åkte efter tolvslaget, han fyller år nu! Grattis släktingen på 19 års dagen! 😀

Fyrverkerier!! :D
Fyrverkerier!! 😀

 Dem andra åkte senare. Jag och familjen gick och la oss vid 3., när gästerna hade åkt hem!

Nyårsfirande!
Nyårsfirande!

Det var trevligt efter tolvslaget! Godis, läsk! 🙂

Pomac! Eller va de heter!
Pomac! Eller va de heter!

Hur var eran nyårsafton? Vad ser ni fram emot det nya året! 🙂 Ha en fin nyårsdag alla söta läsare!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

En reaktion till “Nyårsafton 2012!

Söta ord från dej!

